بازرگانی فروش قرنیز پی وی سی 15 سانتی

 قرنیز پی وی سی 15 سانتی متری تولید شده توسط شرکت ما از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است که توانسته توجه متقاضیان  زیادی را به خود جذب کند. این قرنیزها از رنگ بندی متفاوت و طرح بندی عمده‌ای برخوردار هستند. بازرگانی و فروش قرنیز از طریق وب سایت ما انجام‌می شود.

بازرگانی فروش قرنیز پی وی سی 15 سانتی

کاربرد قرنیز پی وی سی در منزل

کاربرد قرنیز پی وی سی در منزل قرنیز یکی از المان‌هایی بوده که از گذشته تا به حال برای زیبا سازی منزل استفاده می شده، در گذشته از انواع سنگ در رنگ های مختلف و جنس های متفاوت برای زیبا سازی منزل استفاده می‌شد.

اما امروزه با پیشرفت علم و صنعت و تکنولوژی و به روز شدن و مدرن شدن مردم سلیقه آنها تغییر پیدا کرده و از قرنیز های pvc استفاده می شود.

این قرنیز ها می توانند جلوه بصری منزل را بیشتر کنند و به مدرن شدن و طراحی معماری خانه بسیار کمک می کند.

کاربرد قرنیز پی وی سی:

قرنیز معمولاً جلوی دیوار قرار می‌گیرند و از برخورد ضربه به دیوار جلوگیری می‌کنند همچنین کابل کشی و انواع سیم کشی ها در پشت قرنیزها صورت می گیرد تا بتواند از آنها محافظت کند.

 از جمله ویژگی‌های قرنیزهای جدید می توانیم به مقاومت بسیار بالای آنها اشاره کنیم، همچنین زیبایی قرنیزهای pvc نسبت به قرنیز های قدیمی بسیار بیشتر است.

این قرنیز می‌تواند به عنوان یکی از عایق های حرارتی و برودتی عمل کنند.

طراحی این قرنیز ها بسیار متفاوت است تا بتوانند سلیقه‌های مختلفی را پوشش دهد و به طوری که از ابزار های خاصی برای تنوع در مدل این قرنیز ها استفاده شده است.

قرنیز های پی وی سی معمولاً برای منزل هایی که کف آن ها سرامیک یا پارکت شده است و فضاهایی باز مانده است کاربرد دارد که می‌تواند دور تا دور دیوار چیده شود و جلوه بصری خانه را بیشتر کند.

خرید عمده قرنیز پی وی سی 15 سانتی

خرید عمده قرنیز پی وی سی 15 سانتی ارتفاع قرنیز هایی که دور تا دور منزل کشیده می‌شود معمولاً بین ۶ تا ۱۵ سانتیمتر می باشد.

۷ سانتی متر، ۹ سانتی متری ۱۵ سانتی متری وجود دارد.

 شرکت ما توانسته با استفاده از بهترین تکنولوژی و به روز ترین ابزار آلات قرنیزهای مدرن جدیدی را طراحی و تولید کند که امروزه طرفداران و متقاضیان بسیار زیاد دارد.

این قرنیز ها می‌تواند به عنوان یک المان به فضای منزل شما رنگ و بوی تازه ای هدیه دهند.

 برای خرید این محصول با کیفیت شما می توانید از طریق وب سایت زیر اقدام کنید و بهترین و با کیفیت ترین قرنیز ها را از ما بخواهید.

لازم به ذکر است که خرید عمده قرنیز ها از قیمت پایین تری برخوردار است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما