پروفیل پاراوان | خرید و فروش آن به قیمت درب کارخانه در سراسر کشور

پروفیل های پاراوان، از آن دسته موادی هستند که میزان و قیمت خرید و فروش  آنها به دلیل  تفاوت کاربرد و کیفیت آنها متفاوت می‌باشد. امروزه خرید و فروش پروفیل پاراوان، کاری بسیار آسان شده، زیرا با مهیا شدن بسترهای ارتباطی و اینترنتی، خرید عمده این محصول در کمترین زمان ممکن و با نازلترین قیمت برای مشتریان این محصول، ممکن شده است.

 

پروفیل پاراوان | خرید و فروش آن به قیمت درب کارخانه در سراسر کشور

خرید و فروش پروفیل پاراوان به قیمت درب کارخانه

عرضه مستقیم پروفیل پاروان، به صورت تخصصی از کارخانه ها و تولید کنندگان پروفیل ام دی اف به وسیله نمایندگی های آنها در نقاط مختلف کشور به صورت کلی و جزئی انجام می‌گیرد. این شرکت ها و نمایندگی های پخش، پروفیل پاراوان را به قیمت درب کارخانه به مشتریان خود عرضه می‌کنند. پروفیل پاراوان در واقع یکی از انواع پروفیل های ام دی اف است.

پروفیل ام دی اف چیست؟

استفاده از روکش های پی وی سی طی فرآیند روکش چسبانی به شاخه های ابزار خورده ام دی اف، پروفیل نامیده می‌شود. بنابراین پروفیل ام دی اف، همان ام دی اف روکش شده است، که انواع مختلف آن با قابلیت های متفاوت در بازار موجود است. پرشیا پروفیل ام دی اف نیز، پروفیل از جنس ام دی اف با روکش pvc است. این ام دی اف دارای کیفیت عالی نسبت به دیگر قرنیزها می‌باشد.

 

خرید و فروش پروفیل پاراوان به قیمت درب کارخانه

کارخانجات تولید کننده پروفیل پاراوان در کشور

کارخانجات تولید کننده پاراوان در کشور، به صورت تخصصی و با استفاده از تکنولوژی روز دنیا و سلیقه مشتریان خود،  اقدام به تولید انواع پروفیل پاراوان در طرح های مختلف و ارسال آن به صورت عمده و جزئی در نقاط مختلف کشور می‌نمایند.

این کارخانجات، تولید وساخت بهترین پاراوان ها را با استفاده از دقیق ترین و بی خطاترین ابزار و مطابق انواع سلیقه های متفاوت و مکان های متفاوت، تولید و عرضه می‌کنند.

 

کارخانجات تولید کننده پروفیل پاراوان در کشور

لیست شرکت های پخش کننده پروفیل پاراوان

شرکت های پخش کننده فراوانی، در فروش پروفیل پاراوان در نقاط مختلف ایران فعالیت دارند. این شرکت ها جهت سهولت کار مشتریان، سایت هایی را برای اطلاع رسانی و معرفی محصول و قیمت آن راه اندازی کرده اند.

کارخانه  تولید پروفیل ام دی اف در ایران، به غیر از پروفیل پاراوان، انواع پروفیل ام دی اف مختلف از جمله نبشی، ستون، روکوب و غیره را با کیفیت متفاوت تولید وعرضه می‌کند.

قیمت پروفیل ام دی اف ستون، با توجه به رنگ وطول هر شاخه متفاوت است. برای خرید ام دی اف ستون، بهتر است از طریق سایت های ینترنتی اقدام کرد. در این خرید به علت حذف واسطه ها، قیمت این نوع پروفیل به صورت قابل توجهی کاهش می‌یابد.

پروفیل نبشی ام دی اف، در زوایای ساختمان به کار می‌رود. این محصول، به دلیل تا شدن تا ۱۸۰درجه می‌تواند به راحتی وبدون ترک خوردگی مورد استفاده قرار بگیرد. قیمت نبشی ام دی اف، بستگی به جنس و اندازه طولی آن دارد. شرکت های عرضه کننده این محصول، سایت هایی را راه اندازی کرده اند که می‌توان از این طریق با آنها تماس گرفت و قیمت روز این نوع پروفیل را جویا شد.

 

لیست شرکت های پخش کننده پروفیل پاراوان

قیمت فروش پروفیل پاراوان در کشور

قیمت پاراوان، با توجه به جنس ومدل آن متفاوت است. اما تنوع کیفیت و قیمت آن، امکان خرید آن را برای همه خانواده ها با بودجه های مختلف فراهم کرده است.  قیمت فروش پروفیل پاراوان در کشور  به طور کلی بستگی به عوامل مختلفی دارد. از جمله، نرخ خرید مواد اولیه، نرخ ارز، میزان عرضه وتقاضا به صورت عمده و جزئی و مدل و طرح  های مختلف آن بستگی دارد.

فروش پروفیل پاراوان به صورت کلی و خرده فروشی، توسط نمایندگی های مجاز به صورت نقد یا مدت دار به مشتریان این نوع پروفیل عرضه می‌شود.

 

قیمت فروش پروفیل پاراوان در کشور

فروش پروفیل پاراوان در رنگ های مختلف

پروفیل پاراوان، در طرح ها و رنگ های مختلف به صورت عمده و جزئی توسط شرکت های تولید وپخش این محصول با قیمت مناسب و به روز به فروش می‌رسد. مشتریان، جهت خرید این محصول می‌توانند به سایت هایی که توسط این شرکت ها راه اندازی شده است، مراجعه کنند و از قیمت روز این محصول اطلاع یابند.

 

فروش پروفیل پاراوان در رنگ های مختلف

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما